اسلایدر

<>

⎝⓿ ⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿ ⓿⎠

⎝⓿ ⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿ ⓿⎠
به وبلاگ گروهی فانی بلاگ خوش اومدین. 
قالب وبلاگ
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ⎝⓿⏝⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿⏝⓿⎠ و آدرس funny-blog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

شبکه اجتماعی عکس اینستاگرام در فروردین ماه رکورد 200 میلیون کاربر در ماه را شکست، پس مشخص است که این شبکه اجتماعی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار شده و برای رقبای خود اکنون به یک غول اشتراک گذاری عکس بدل شده است. چه هم‌اکنون در این شبکه فعال باشید و چه در زمان‌های قبل‌ فعالیت بیشتری داشته‌اید با این ده نکته و ترفندی که می‌خواهیم در این مطلب مطرح کنیم شما اطلاعات زیادی را در مورد نحوه کار با اینستاگرام دریافت خواهید کرد و از این پس بیشترین استفاده را از این شبکه اجتماعی خواهید داشت.

 

1. نسخه اصلی را ذخیره کنید

 

 

تصاویر اینستاگرام که به درون این شبکه آپلود می‌شوند و با جهان به اشتراک گذاشته می‌شوند معمولا سایز 612 612 پیکسل را دارند. اگر می‌خواهید به رزولوشن بالاتری از عکس‌ها دسترسی داشته باشید (شاید برای آپلود در وب‌سایت) پس باید آن را در درون گوشی یا تبلت خود داشته باشید و آن را بیابید.

در اندروید تصاویر به صورت اندازه کامل و به شکل خودکار در پوشه Instagram و در گالری دستگاه شما ذخیره می‌شوند؛ در iOS نیز تصاویر به camera roll اضافه می‌شوند. در هر دو مورد شما باید مطمئن شوید که ذخیره نسخه اصلی تصاویر از درون صفحه تنظیمات اینستاگرام فعال باشد (به صورت پیش‌فرض فعال است). به یاد داشته باشید حداکثر رزولوشنی که اینستاگرام تصاویر را ذخیره می‌کند 2048 2048 پیکسل است (صرف نظر از قابلیت‌های دستگاه شما).

2. تصاویر خود را در وب قرار دهید

 

 

گاهی شده که یک عکس در اینستاگرام آنقدر الهام بخش و نکته آموز باشد که بخواهید در وبلاگ خود آن را قرار دهید؟ خب برای اینکار نیز راهی بسیار آسان وجود دارد؛ با کلیک بر روی دکمه منوی هر عکس (به صورت سه نقطه افقی) و انتخاب View Photo Page و سپس دوباره انتخاب دکمه منو و باز کردن آن، شما با گزینه‌ای به نام Embed رو به رو می‌شوید. زمانی که Embed را انتخاب کنید، در پنجره‌ای کوچک لینک آی‌فریم از آن عکس به شما داده می‌شود که با جایگذاری آن در هر جایی می‌توانید تصویر اینستاگرام را به اشتراک بگذارید، همچنین در مورد دیگر استریم‌های اینستاگرام نیز اینکار به راحتی تصاویر خود شما قابل انجام است. هر کدام از Embed‌هایی که انجام می‌دهید همراه با یک لینک از همان عکس در شبکه وب موجود است و تنها زمانی این لینک کار می‌کند که وضعیت اکانت آن عکس‌ها به صورت عمومی (Public) باشد و اگر محتوای اکانت به صورت خصوصی (private) تعیین شده باشد، به شما اجازه اشتراک داده نخواهد شد.

 

 

 


موضوعات مرتبط: مقاله، تکنولوژی، موبایل، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 15 مرداد 1393برچسب:, ] [ 14:6 ] [ زهرا ]

با برخی کدهای مخفی موبایل آشنا شوید

 

 

 


 

همشهری: تقریبا تمام اپراتورهای تلفن همراه در جهان کدهای ویژه‌ای دارند که به واسطه به‌کارگیری این کدها کاربران می‌توانند میزان کارایی گوشی تلفن همراه خود را بالا برده و بر برخی از قابلیت‌های آن بیفزایند. برخی از این کدها در حقیقت فرامینی هستند که به‌صورت عادی در منوی گوشی تلفن همراه موجود است و استفاده از این کدها در حقیقت به نوعی میانبر برای همان فرامین محسوب می‌شود.

 

کد دایورت :

 

یکی از معروف‌ترین کدها که جزو پرکاربرد‌ترین آنها نیز محسوب می‌شود کد دایورت است. شما می‌توانید با گرفتن کد #915*21* تلفن خود را برای مدت زمانی خاص از دسترس خارج کنید. این سرویس با گرفتن کد #21# کنسل می‌شود.

 

برای دایورت کردن شماره خود روی شماره دیگر می‌توانید از کد #Number*21* استفاده کنید. همچنین با استفاده از کد #094022*67* زمانی که تماس‌های خود را رد می‌کنید پیام شماره مشترک نظر در شبکه موجود نیست برای فرد تماس‌گیرنده پخش خواهد شد. برای خروج از این سرویس کافی است #67# را شماره‌گیری کنید. برای دایورت کردن شماره خود روی شماره دیگر در صورت عدم ‌پاسخگویی از کد # Number*61* استفاده کنید. در این صورت زمانی که شما به تماس‌های خود پاسخ نمی‌دهید شماره شما روی شماره‌ای که در قسمت Number وارد کرده‌اید انتقال می‌یابد. برای دایورت کردن شماره خود روی شماره دیگر در صورت در دسترس نبودن از کد #Number*62* استفاده کنید. در این صورت زمانی که شما در دسترس نباشید شماره شما روی شماره‌ای که در قسمت Number وارد کرده‌اید انتقال می‌یابد.

 

کد ریست کردن :

 

#7780#* RESET گوشی یا همان بازگشت به حالت تنظیمات کارخانه‌ای.

مناسب برای زمانی که گوشی قاطی کرده است. در واقع درایو C گوشی را ریست می‌کند (ریست گوشی بدون حذف برنامه‌ها) بعد از وارد کردن این کد‌، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت.

 

#7370#* فرمت گوشی.

مناسب برای زمانی‌که گوشی خیلی خیلی قاطی کرده است. در واقع این کد درایو C گوشی را فرمت می‌کند و البته تمامی برنامه‌ها و فایل‌های موجود روی این درایو از بین خواهد رفت. بعد از وارد کردن این کد‌، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت.

 

کد سریال نامبر گوشی :

 

کد #06#* سریال نامبر گوشی یا همان IMEI را نمایش می‌دهد. استفاده از این کد در هنگام خرید گوشی و تطابق آن با شماره سریال موجود روی جعبه گوشی و بدنه دستگاه می‌تواند به شما ثابت کند که گوشی شما اورجینال و آکبند است یا تعمیری و کارکرده است.

 

کلمه IMEI مخفف عبارت International Mobile Equipment Identity و به معنی هویت بین‌المللی دستگاه‌های تلفن همراه است. IMEI یک شماره 15 رقمی است که در هر موبایل منحصر به فرد است و در حقیقت بیانگر هویت دستگاه مورد استفاده در شبکه‌های GSM است.

 

کد #0000#* نمایش سیستم عامل، تاریخ ساخت و مدل گوشی‌های نوکیا را نمایش می‌دهد. استفاده از این کد و نیز مقایسه زمان ساخت با تاریخ خرید گوشی نیز می‌تواند به‌عنوان یکی از فاکتورهای نو بودن یک گوشی محسوب شود.

 

 

 

 

 

 

 

 


موضوعات مرتبط: مقاله، تکنولوژی، موبایل، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, ] [ 14:28 ] [ محمد حسن ]

 

یک سایت خبری اعلام کرد سامسونگ در حال تولید تبلت جدید خود با نام " گلوریا " می باشد که با سیستم عامل ویندوز 7 و صفحه نمایش 10 اینچی عرضه می شود.

این تبلت دارای صفحه کلید کامل به صورت کشویی نیز می باشد. این تبلت قرار است در ماه مارچ یا آپریل 2011 معرفی و وارد بازار شود.

 

 


موضوعات مرتبط: موبایل، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:30 ] [ محمد حسن ]


این ترفند روی گوشی هایی قابل اجرا است که قابلیتی بنام "email geteway" را دارا باشند. گوشی هایی که این قابلیت رو دارند اکثرا سونی اریکسون هستند .برای استفاده از این ترفند باید هر دو گوشی فرستنده و گیرنده این قابلیت را داشته باشند.پس پیش از هر کاری از این موضوع یقین پیدا کنید.

 

اکنون همانند دستور العمل زیر عمل کنید:

ابتدا از منوی اصلی وارد قسمت messaging  شوید . سپس به قسمت settings رفته و وارد بخش text messaging شوید. در قسمت بعد به email geteway رفته و شماره فردی که می خواهید پیامک را برایش ارسال کنید را وارد کرده و add کنید.

حال به صفحه اول موبایل برگردید. دوباره به قسمت messaging بروید ، قسمت write new و سپس text message را انتخاب کنید، متن مورد نظر را تایپ نمایید و continue را انتخاب کنید. اکنون گزینه اول یعنی enter email address را انتخاب کرده و ایمیل info@irannaz.com را وارد نمایید. و در پایان پیام را ارسال کنید.

اکنون فرد مورد نظر به جای شماره شما آدرس ایمیل را مشاهده خواهد کرد.

 

 


موضوعات مرتبط: موبایل، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:28 ] [ محمد حسن ]


 

 

 

 


طراحی خلاقانه یک گوشی تلفن همراه بازشو  که 3 صفحه نمایش دارد سیمای جدیدی به موبایل های هوشمند آینده داده است .

 

 

 

 کریستیان اولریش لارسن طراح آزمایشگاه طراحی صنعتی "یانکو دیزاین" گوشی بازشویی طراحی کرده که دارای 3 صفحه نمایش انعطاف پذیر لمسی است که با یک بدنه فولادی به هم متصل شده اند و این طراحی امکان تا کردن گوشی به اشکال مختلف را می دهد .

 

 

 

 

این گوشی در حالت معمول شکل یک گوشی معمولی را دارد ، اما می توان آنرا به نحوی باز کرد که شکلی 3 گوش به خود گیرد ، به شکل یک ساعت زنگ دار رومیزی در آید و به نحوی قرار گیرد که صفحه نمایش آن برای نمایش فیلم به صورت یک تلویزیون کوچک در دسترس باشد.

 

 

 

شکل دیگر آن یک لپ تاپ کوچک است که یک کیبورد کوچک هم دارد . همچنین می توان آنرا تا کرد تا به شکل یک کتابخان الکترونیکی در آید.

 

 

 

 

طراح گوشی می گوید : مردم دیگر از موبایلشان فقط برای ارتباطات استفاده نمی کنند و موبایل می تواند جای لپ تاپ را هم بگیرد.

 

 

 

این گوشی برای استفاده از سیستم عامل آندرویید طراحی شده و به جز طراحی ویژگی های خلاقانه دیگر هم دارد . مثلا با نزدیک کردن دو گوشی میتوان اطلاعات آنها را به اشتراک گذاشت ، به این ترتیب که فایل مورد نظر را با انگشت از روی صفحه یک گوشی بکشید و به سوی گوشی دیگر ببرید.

 

فعلا برای تجاری سازی این طرح که "فیلیپ" نام دارد برنامه ای اعلام نشده ، اما طزاحی 3 صفحه ای آن ، توجه طراحان گوشی و شرکت های بزرگ تولید کننده را به خود جلب کرده است.

 


موضوعات مرتبط: موبایل، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:15 ] [ محمد حسن ]

 

سامسونگ یه بار دیگه بینی همه حریفاشو به خاک مالید . یعنی میخام بدونم کی جرات داره به این گوشی ایراد بگیره !! شما میتونید تمام بررسی های لازم رو در مورد این گوشی ببینید. 

 

 

 

 

 

 

 کره‌ای‌ها از زمان برای پرچمدار جدید خود بهره‌ برده‌اند و به نسل گذشته‌ی این گوشی اجازه دادند تا یکسال سکان‌دار سامسونگ باشد اما آنها به گزینه شانس تکیه نکرده‌اند و گستره‌ای از خصوصیات را به این گوشی برای بهبود آن بخشیده‌اند. با تعداد زیادی از سخت‌افزارهایی که توسط خود سامسونگ ساخته شده‌اند Galaxy S3 یک فهرستی از موارد هیجان انگیز و شوکه کننده است ما با یک گوشی 4 هسته‌ای با یک صفحه نمایش 720p سوپر آمولد و یک باطری پر ظرفیت، اما با همان اندازه‌ی باریک روبرو هستیم.

 

بقیه در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: موبایل، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:52 ] [ محمد حسن ]

 

 

 

1- موبایل شما می تواند یک نجات دهنده زندگی یا یک ابزار فوری برای نجات باشد...

 

 

 

 
1- موبایل شما می تواند یک نجات دهنده زندگی یا یک ابزار فوری برای نجات باشد.
وضعیت فوق العاده :
شماره تلفن وضعیت فوق العاده در تمام دنیا 112 است. در ایران نیز اگر شما حتی در مکانی خارج از محدوده شبکه موبایل خود قرار داشته باشید ، شماره 112 را بگیرید ، موبایل در هر شبکه موجود جستجو می کند تا یک تماس وضعیت فوق العاده برای شما بر قرار کند (پلیس ، اورژانس ، آتش نشانی و ...) و جالب اینکه این شماره حتی زمانیکه صفحه کلید قفل است نیز کار می کند ، امتحان کنید. حتی با گوشی بدون سیم کارت هم میتوانید با شماره 112 تماس بگیرید.
 
2- آیا تا بحال کلید های خود را در ماشین جا گذاشته اید؟
اگر ماشین شما یک دستگاه کنترل از راه دور (دزدگیر) دارد ، این وسیله میتواند روزی بسیار مفید باشد . یک دلیل خوب برای داشتن یک موبایل : اگر شما کلید های خود را در ماشین جا گذاشته اید ، به موبایل یک نفر در منزل از طریق موبایل خودتان تماس بگیرید. تلفن خود را در حدود فاصله 1 متر از ماشین قرار دهید و از فرد مقابل در منزل بخواهید که کلید دزدگیر ماشین را فشار دهد و آنرا نزدیک موبایل خود قرار دهد . قفل ماشین شما باز خواهد شد ! با این کار نیاز نیست کسی کلید ها را بیاورد. فاصله هم هیچ تاثیری ندارد. شما میتوانید کیلومتر ها فاصله داشته باشید ، اگر شما بتوانید با کسی که ریموت کنترل ماشین شما را دارد ارتباط برقرار کنید ، شما میتوانید قفل ماشینتان را باز کنید.
 
3- چگونه موبایل دزدیده شده را غیر فعال کنیم؟
برای چک کردن شماره سریال موبایل خود ، کلید های زیر را فشار دهید :
*#06#

یک کد دیجیتالی در صفحه موبایل شما ظاهر می گردد. این شماره مختص دستگاه شماست . آنرا یادداشت کنید و در جایی امن نگه دارید. هنگامی که موبایل شما دزدیده می شود ، شما میتوانید با پشتیبان شبکه خود تماس بگیرید و این کد را به آنها دهید . سپس آنها میتوانند دستگاه شما را غیر فعال کنند . با این که این کار برای شما موبایل نمی شود ، اما حداقل دزد ها نیز نمی توانند از آن استفاده کنند.

 

 


موضوعات مرتبط: موبایل، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:51 ] [ محمد حسن ]

 

 

 

وبلاگ نوکیا - افرادی که جدیدترین گوشی‌های هوشمند سیمبین نوکیا را دارند، اکنون می‌توانند آنها را به نوکیا بل به‌روز کنند. نوکیا بل با برخورداری از جدیدترین رابط کاربری ظاهری تازه به صفحه‌نمایش می‌دهد. بعد از اینکه نوکیا بل را نصب کردید، هنوز همان گوشی را خواهید داشت، اما با حسی جدید و عملکردی بهتر.

وقتی ما گفتیم نوکیا بل به زودی می‌آید جدی گفتیم. شما با نوکیا بل قادر خواهید بود توسط افزودن حجم عظیمی از بهبودها، گوشی نوکیا N8، نوکیا E7، نوکیا E6، نوکیا X7، نوکیا C6-01، نوکیا C7، نوکیا Oro خود را تغییر شکل دهید. نوکیا بل برای نوکیا ۵۰۰ طی چند هفته‌ آتی در دسترس خواهد بود.

نوکیا بل گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتری نسبت به قبل دارد. شما می‌توانید تا ۶ صفحه‌نمایش اصلی داشته باشید که به راحتی شخصی‌سازی می‌شوند و تمام برنامه‌‌ها یا سرویس‌ها مورد علاقه شما تنها به اندازه چند ضربه فاصله دارند. ویجت‌های بزرگ‌تر و زنده در صفحه‌نمایش اصلی همان چیزی است که برایتان واقعا اهمیت دارد، بنابراین همیشه شما را به‌روز نگه خواهند داشت. آیا دلتان می‌خواهد یک میانبر را از یک صفحه‌‌نمایش به صفحه‌نمایش دیگر منتقل کنید؟ این کار بسیار ساده است. با یک فشار ممتد و کشیدن آیکون به سمت دیگر صفحه می‌توان آن را به صفحه‌نمایش موردنظر منتقل کرد.

علاوه بر این، رابط کاربری جدید و بهبودیافته نوکیا بل شامل امکانات جدیدی مانند برنامه‌های تصویربرداری با ضبط ویدیویی HD با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و مرورگری است که از لحاظ بصری پیشرفت کرده و قابلیت مرور با کیفیت بالا و مشاهده ویدیوهای وب را فراهم می‌کند. منوها آسان شده‌اند و نوار اعلان‌ها و هشدارها برای دسترسی خیلی سریع به تنظیمات یا امکانات اصلی افزوده شده است.

نوکیا بل امروز در بیشتر بازارها شامل هند، روسیه، امارات متحده عربی، ترکیه، لهستان، انگلستان، آلمان، ایتالیا، ویتنام و اندونزی در دسترس خواهد بود. شما می‌توانید قابلیت دسترسی به نوکیا بل در کشورخود را در صفحات نوکیا بل ما چک کنید. این آپدیت هم آکنون برای ایران فعال است.

از آنجا که نوکیا بل به‌روزرسانی مهمی است که تجربه کاملا جدیدی را ایجاد می‌کند، شما باید گوشی خود را به یک کامپیوتر متصل کنید تا به‌روزرسانی را انجام دهید. برای شروع، باید اطمینان حاصل کنید که جدیدترین نسخه Nokia Suite یعنی نسخه ۳٫۳ و بالاتر را روی کامپیوتر خود در حال اجرا دارید، Nokia Suite جدید همین حالا در کامپیوتر دانلود کنید.

لینک دانلود نوکیا سوئیت


برای استفاده از راهنمایی گام به گام، ویدیویی در دسترس قرار دارد که هر کاری که لازم است انجام دهید را به شما می‌گوید.


برای کاربرانی که به کامپیوتر دسترسی ندارند، اما هنوز می‌خواهند از این تجریه کاربری بهبودیافته که نوکیا بل فراهم می‌کند برخوردار شوند، باید به یکی از مراکز خدمات نوکیا یا Nokia Care در محل زندگی خود سر بزنند.

آیا گوشی خود را به نوکیا بل ارتقا داده‌اید؟ در نوکیا بل چه چیزی را از همه بیشتر دوست دارید؟ در قسمت پایین صفحه نظرات خود را با ما در میان گذارید.

 


موضوعات مرتبط: موبایل، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:41 ] [ محمد حسن ]

هشدار


نگيد نگفتيم و خبر نداشتيد

چگونه تلفن های همراه شنود می شود؟

هر تلفن همراهی قاعدتاً دارای يک ميکروفون بسيار حساس
است که همواره قابليت فعال شدن را دارا می باشد.فعال
کردن اين ميکروفون نيازی به برقراری تماس با گوشی
مزبور و فعال شدن سيم کارت گوشی و يا حتی روشن بودن
تلفن همراه ندارد.
عصرايران ، مهندس حميد ثانی - امروزه هر جا سخن از
استراق سمع و شنود مکالمات تلفن های همراه به ميان می آيد
تصويری که در اذهان عامه نقش می بندد اين است که در
هنگام برقراری تماس ، مکالمات رد و بدل شده توسط
دستگاهی واسط ضبط می شود و مورد شنود قرار می
گيرد.اين نوع استراق سمع اگر چه می تواند مورد استفاده
قرار گيرد اما با پيدايش تلفن های همراه و گسترش ارتباطات
سيار ، شيوه های جديد و کاراتری جهت شنود مکالمات و
استراق سمع های محيطی به کار گرفته می شود.
هر تلفن همراهی قاعدتاً دارای يک ميکروفون بسيار حساس
است که همواره قابليت فعال شدن را دارا می باشد.فعال
کردن اين ميکروفون نيازی به برقراری تماس با گوشی
مزبور و فعال شدن سيم کارت گوشی و يا حتی روشن بودن
تلفن همراه ندارد.
امروزه يکی از تجارت های پرسود برای شرکت های سازنده
تلفن های همراه ، فروش دستگاه های فعال کننده ميکروفون
های تلفن های همراه و امکانات شنود اين ميکروفون های
فعال شده می باشد.
اين دستگاه ها قابليت هايی به خريداران آنها می دهد که با
استفاده از آن می توانند به راحتی ، تلفن همراه شخص مورد
نظر خود را به ميکروفون مخفی خود تبديل نموده و کليه
مکالمات وی در محل کار ، منزل و يا حتی در جمع دوستان
را به راحتی شنود نمايند.
البته اين دستگاه های شنود تنها توسط شرکت های سازنده
تلفن های همراه ، توليد نمی شود و ساير شرکت های توليد
کننده نرم افزار های موبايل نيز می توانند در صورت داشتن
کد های نفوذ به دستگاه های تلفن های همراه شرکتی
خاص(مانند نوکيا) نرم افزار مناسب شنود اين نوع تلفن های
همراه را توليد نمايند.
البته فعال کردن اين نوع سيستم ، عموماً نياز به نصب نرم
افزار مربوطه بر روی تلفن همراه افراد قربانی دارد که اين
عمل ممکن است از طريق ارسال پيامک ، بلوتوث و ...
انجام گيرد.
در صورتی که فرد مهاجم بخواهد از شيوه ارسال پيامک
برای نصب اين نرم افزار مخفی استفاده نمايد ، پيامکی
عمومی مانند تبريک سال نو به طيف وسيعی از مشترکان
يک شهر ارسال می کند و مشترکان تلفن های همراه نيز پس
از خواندن اين پيامک ، فرد مهاجم را در جايگذاری اين
جاسوس کوچک ياری می رسانند.
با استفاده از اين تکنولوژی ، هر تلفن همراه يک جاسوس
بالقوه می تواند باشد که حتی در صورت خاموش بودن
دستگاه تلفن همراه نيز می تواند بسته به حساسيت ميکروفون
خود ، امواج صوتی را از شعاعی از محيط خود ، جذب و
ارسال نمايد.
لازم به ذکر است که اين سيستم جاسوسی ، تنها محدود به
شنود مکالمات محيطی نمی شود بلکه اين دستگاه ها قادربه
دسترسی به تمامی بخش های تلفن همراه از قبيل يادداشت
های شخصی ، پيام های کوتاه ، ليست تماس ها و ... می
باشند.



توصيه هايی برای مقابله با اين جاسوس :


١. در صورتی که اين سيستم جاسوسی توسط يکی از
شرکت های سازنده تلفن همراه (مانند نوکيا) به فرد مهاجم
فروخته شود ، عملاً هيچ کاری نمی توان انجام داد جز اينکه
به هنگام حضور در جلسات کاری و خصوصی که اطلاعات
با ارزشی (مانند اطلاعات مالی) ردوبدل می شود باتری
موبايل خود را خارج کرده و فضای کاری را عاری از
دستگاه تلفن همراه شرکت مورد نظر نماييد.
٢. حتی الامکان شماره هايی که پيامک های گروهی
ارسال می نمايد را
Ban
نماييد.

٣. پيامک هايی که از افراد ناشناس می رسد و دارای
حجمی بيش از يک اس ام اس است را باز نکنيد.
Bluetooth .۴
دستگاه موبايل خود را در مواقع غير
قرار دهيد. Off ضروری ، در حالت

۵. اطلاعات شخصی و حساس مانند رمز عبور سامانه
بانکی ، شماره حساب و ... را در دستگاه تلفن همراه خود
ذخيره ننماييد.

۶در بازه های زمانی کوتاه ، دستگاه تلفن همراه خود را

نماييد Format

٧. به ياد داشته باشيم که دستگاه های تلفن های همراه نسل
قديم به دليل قدرت پردازش و فضای حافظه اندک از امنيت
به مراتب بالاتری نسبت به تلفن های نسل جديد برخوردار
هستند.



٨. توصيه ويژه : "شرکت نوکيا سابقه ای نه چندان
درخشان در زمينه حفظ حقوق مشتريان دارد !"
 

 


موضوعات مرتبط: موبایل، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, ] [ 20:0 ] [ محمد حسن ]
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

........... یک............یک دو.............. یک دو سه ... صدا میاد؟ آماده ، حرکت : اینجا فانی بلاگ است . وبلاگی برای زندگی ، جایی برای آرامش ، مکانی برای دور هم بودن ، فضایی برای گسترش اطلاعات و اندیشه ها . فانی بلاگ ، کلبه ای کوچک که در آن صمیمیت حرف اول را زده و دروغ ، دورویی و شایعه در آن جایی ندارد . در کلبه ی ما رونق اگر نیست ؛ صفا هست . خوش باشید تو فانی بلاگ. probit.microlab@yahoo.com zoha.bahmani@rocketmail.com saraahmadifam@yahoo.com zahra.masdar@yahoo.com 09141190073 جیمیل اختصاصی فانی بلاگ : funnyblog.loxblog.com@gmail.com
آرشيو مطالب
تير 1393
خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392 فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391 مرداد 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391 اسفند 1390 بهمن 1390 آبان 1390 شهريور 1390
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 451
بازدید ماه : 575
بازدید کل : 113230
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


کد متحرک سازی عنوان وبلاگ دوست گرامي سلام